سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

خبر... خبر...

اخلاص، رازی از رازهای من است که آن را به قلب هریک ازبندگانم که دوستش داشته باشم، می سپارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به نقل از جبرئیل از خداوند نقل می کند ـ]

 RSS 

کل بازدید ها :

87484

بازدیدهای امروز :

16

بازدیدهای دیروز :

11


وضعیت من در یاهو

یــــاهـو


درباره من


لوگوی من

خبر... خبر...


 اوقات شرعی


لوگوی دوستان




 لینک دوستان

فهم(مهدی مدنی)
امیدوار


اشتراک

 


نوشته های قبلی

زمستان 1383
پاییز 1383


[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

حسن علی مدنی تاریخ پنج شنبه 83/9/12 ساعت 3:47 عصر

گشتی در دنیای خبرها
حضور و غیاب کامپیوتری
لندن: یک مدرسه در انگلیس عملیات حضور و غیاب ۱۳۰۰ دانش آموز خود را با استفاده از کامپیوتر انجام می دهد.با توجه به اینکه اغلب والدین نگران حاضر نشدن فرزندانشان در مدرسه هستند این مرکز آموزشی با استفاده از یک سیستم کامپیوتری باعث آسودگی خاطر والدین شده است.
هنگامی که دانش آموز وارد مدرسه می شود باید انگشت نشانه دست راست خود را روی دستگاه اسکنر کامپیوتر قرار بدهد که کامپیوتر با تطبیق اثر انگشت با اطلاعات موجود در آرشیو نام دانش آموز را در فهرست حاضران ثبت خواهد کرد. اگر اثر انگشت دانش آموزی در کامپیوتر ثبت نشود در پایان همان روز یک نامه الکترونیکی برای والدینش به صورت خودکار ارسال می شود ودر این نامه غیبت دانش آموز به اطلاع پدر و مادرش خواهد رسید.
همچنین با استفاده از این سیستم، والدین می توانند هزینه ناهار فرزند خود را پیشاپیش پرداخت کنند، تا دانش آموز مجبور نشود همراه با خود پول نقد به مدرسه ببرد.
شیر مادر و خرخرکردن
برلین: کودکانی که پیش از دوسالگی از شیر مادر تغذیه می کنند، در بزرگسالی خرخر نخواهند کرد یا احتمال خرخرکردن آنها بسیار اندک خواهد بود.
مکیدن سینه های مادر باعث تقویت عضلات گلو و در نتیجه کاهش احتمال خرخرکردن می شود. اما کودکانی که از شیشه شیر و پستانک استفاده می کنند و یا انگشت های دست خود را می مکند از این نعمت بی بهره می مانند.
سزارین سگ
یوتا:  یک تکنیسین اورژانس در آمریکا با انجام عمل سزارین روی یک سگ ماده، سه توله از او به دنیا آورد. هنگامی که این خانم با آمبولانس مشغول گشت زنی در شهر بود، شوهرش با وی تماس گرفت و به او خبر داد، سگ باردار همسایه مرده است و احتمالا توله های داخل شکم او نیز از بین خواهند رفت.
به همین دلیل این خانم بلافاصله خود را به خانه همسایه رساند، با چاقوی جراحی عمل سزارین را انجام داد و سه توله سگ را از شکم مادرشان بیرون آورد.
البته وی با استفاده از اکسیژن و انجام ماساژ قلب، حیاتی دوباره به توله سگ ها بخشید.
شماره گیری ناخواسته تلفن همراه
کانبرا: بسیاری از مردم گوشی تلفن همراه خود را داخل کیف و یا جیبشان قرار می دهند که در صورت واردشدن فشار به صفحه کلید گوشی، تلفن خود به خود اقدام به شماره گیری تلفن های موجود در حافظه می نماید و برای افرادی که آنسوی خط هستند مزاحمت ایجاد می شود.به همین دلیل یک شرکت ارائه کننده خدمات تلفن همراه در استرالیا، تسهیلات ویژه ای را در اختیار مشترکان خود قرار داده است که با استفاده از آن می توان از شماره گیری ناخواسته شماره های داخل حافظه گوشی جلوگیری کرد.
بندناف طلاکوب
سئول: مردم کشور کره جنوبی برای خانواده خود اهمیت ویژه ای قائل هستند و به فرزندان خود بسیار بها می دهند.
اخیرا یک شرکت در کره جنوبی خدمت تازه ای به شهروندان ارائه می دهد که این خدمت جدید طلاکوب کردن بند ناف نوزادان است. والدینی که تمایل داشته باشند، می توانند با پرداخت ۸۰ تا ۱۰۰ دلار، بند ناف فرزند خود را طلاکوب کنند.این شرکت هر ماه به طور متوسط ۱۰۰ بند ناف را طلاکوب می کند. البته این ماجرا به اینجا ختم نمی شود بلکه شهروندان می توانند قلم مویی که از موهای سر فرزندانشان تهیه شده نیز سفارش دهند.
مرگ در مدرسه
لندن: یک دانش آموز ۱۵ ساله در انگلیس در جریان درگیری لفظی با دو هم کلاسی خود جان باخت. به گفته شاهدان حادثه، این سه دانش آموز بر سر یک توپ بسکتبال با هم گلاویز شدند که ناگهان یکی از آنها با ایست قلبی مواجه شد و جان باخت.البته مسئولان مدرسه بسیار تلاش کردند تا از مرگ دانش آموز جلوگیری کنند اما تلاش آنان نتیجه نداد.
از چاله به چاه افتادن
میلفورد (آمریکا): یک زوج که برای آزادکردن یکی از دوستانشان به پاسگاه پلیس مراجعه کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند. با توجه به اینکه برای آزادی دوست آنها به ۶ هزار دلار وثیقه نیاز بود این زوج مبلغ وثیقه را به پاسگاه بردند و زندانی را آزاد کردند.
اما هنگامی که آنان قصد سوارشدن به داخل خودرو را داشتند ناگهان یک کیسه مملو از مواد مخدر از داخل وسیله نقلیه بیرون افتاد و به همین دلیل ماموران زوج متخلف را دستگیر کردند


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com