سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

خبر... خبر...

از اخلاق نادان، پاسخ دادن پیش از شنیدن است . [امام صادق علیه السلام]

 RSS 

کل بازدید ها :

87476

بازدیدهای امروز :

8

بازدیدهای دیروز :

11


وضعیت من در یاهو

یــــاهـو


درباره من


لوگوی من

خبر... خبر...


 اوقات شرعی


لوگوی دوستان




 لینک دوستان

فهم(مهدی مدنی)
امیدوار


اشتراک

 


نوشته های قبلی

زمستان 1383
پاییز 1383


[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

حسن علی مدنی تاریخ پنج شنبه 83/9/12 ساعت 3:54 عصر

خبرهای فوتبال جهان
جام یوفا در محاق تیم های گمنام
008064.jpg
گروه ورزشی - حسن حیدری: رقابتهای فوتبال جام یوفا برای اولین بار در این دوره به نحوی جدید برگزار می شود.
در ادوار گذشته این جام بازی ها به صورت حذفی در دو دیدار رفت و برگشت انجام می شد اما اکنون با توجه به گسترش تیم ها بازی ها مثل لیگ قهرمانان به صورت گروهی در حال حاضر ۴۰ تیم در ۵ گروه تیمی در حال انجام است.
در ادامه این رقابتها امشب دیدارهای حساسی در این قاره برگزار می شود. در گروه E که میدلزبرو انگلیس بدون رقیب درصدد صعود به دور بعد می باشد تیم پارتیزان بلگراد با ویارئال دیدار می کند.
دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که هر دو ۴ امتیازی هستند. ویارئال هفته پیش موفق شد با دو گل میدلزبرو را شکست دهد تا امیدهایش برای صعود از این گروه را زنده کند. ویارئال در این دیدار سباستین باتیلا را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو دراختیار ندارد.
در یونان نیز تیم اگالو میزبان لاتزیو ایتالیاست. این دو تیم شانس زیادی برای صعود از این گروه ندارند.
در حساسترین بازی امشب رنجرز در هلند به دیدار الکامر می رود. گلاسکو رنجرز در حال حاضر رکورددار شکست ناپذیری در لیگ اسکاتلند در ۱۶ بازی است. رنجرز در دو بازی قبلی در یوفا نیز این رکورد را حفظ کرده است. تیم پیروز این بازی صدرنشین گروه F خواهد شد. در فرانسه نیز اوسه به دیدار آمیکا از لهستان می رود. اوسر هنوز در این بازی ها به پیروزی نرسیده و درصدد کسب اولین برد در مقابل ضعیف ترین تیم گروه است.
تیم های اشتوتگارت و بنفیکا با مربیان نامدارشان از جمله مدعیان قهرمانی در این فصل به شمار می روند. از سه بازی قبلی هر دو تیم ۶ امتیاز بدست آورده اند. آلمانی ها امروز استراحت دارند اما در عوض بنفیکا بازی سختی را برابر بروین بلژیک برگزار می کند.
جیووانی تراپاتونی سرمربی بنفیکا در مورد این بازی گفت: از تیم حریف شناخت کافی دارم و برای رسیدن به پیروزی پا به میدان می گذاریم. در بازی دیگر این گروه دینامو زاگرب با هرن فن از هلند دیدار می کند.
در آخرین گروه بازی های جام یوفا تیم های لیل، زینت روسیه، سویل و آلمانیا آخن در شرایط نزدیک به سر می برند و لاک آتن در خطر حذف شدن قرار دارد.
از این گروه سویل میزبان لاک آتن است و آلمانیا آخن با زینت روسیه دیدار می کند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com