سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

خبر... خبر...

از ستم بپرهیزید که دلهایتان را ویران می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 RSS 

کل بازدید ها :

87477

بازدیدهای امروز :

9

بازدیدهای دیروز :

11


وضعیت من در یاهو

یــــاهـو


درباره من


لوگوی من

خبر... خبر...


 اوقات شرعی


لوگوی دوستان




 لینک دوستان

فهم(مهدی مدنی)
امیدوار


اشتراک

 


نوشته های قبلی

زمستان 1383
پاییز 1383


[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

حسن علی مدنی تاریخ پنج شنبه 83/9/12 ساعت 4:6 عصر

نسل جدید دی.وی.دی به بازار می آید
008025.jpg
گروه انفورماتیک: روز دوشنبه ان.بی.سی یونیورسال و دیگر استودیوهای معتبر هالیوود با اعلام خبر ورود دی.وی.دی های نوین تب و تاب جدیدی ایجاد کردند.
به گزارش یو.اس.ای تو دی، این دی.وی.دی ها که قرار است تا پائیز سال آینده به بازار بیاید، نگرانی هایی را برای دو شرکت توشیبا و سونی به وجود آورده اند. این محصولات جدید که دارای کیفیت تصویری بالاتر و صداگذاری بهتر و حافظه بیشتری هستند به نحوی که می توان فیلم های طولانی را بر روی یک دیسک ضبط کرد، رقیبی جدی برای دی.وی. دی های HD توشیبا و سونی محسوب می شوند.
در واقع دغدغه اصلی این شرکت ها این است که تعهدی که استودیوهای بزرگی مانند پارامونت، برادران وارنر، یونیورسال و... در استفاده از دی.وی. دی های HD داشتند با ورود این دیسک های جدید از بین برود، گرچه هنوز دو استودیوی کلیدی والت دیزنی و فاکس موضع خود را در مورد بکارگیری این دی.وی.دی ها اعلام نکردند.
به گفته یک تحلیلگر از گروه «اینویژیونری» نگرانی اصلی شرکت های سازنده باید بیشتر در مورد فیلم های ضبط شده بر روی محصولاتشان باشد چرا که دی.وی.دی بدون فیلم معنای خاصی برای مصرف کننده ندارد. به گفته این تحلیلگر خریداران حدود ۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۳ و ۱۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۴ صرف خرید فیلم های DVD کرده اند و این ارقام نگرانی های شرکت های رقیب را کاملاً توجیه می کند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com