سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

خبر... خبر...

آنکه را دانش نیست، هدایت نباشد . [امام علی علیه السلام]

 RSS 

کل بازدید ها :

87378

بازدیدهای امروز :

5

بازدیدهای دیروز :

0


وضعیت من در یاهو

یــــاهـو


درباره من


لوگوی من

خبر... خبر...


 اوقات شرعی


لوگوی دوستان




 لینک دوستان

فهم(مهدی مدنی)
امیدوار


اشتراک

 


نوشته های قبلی

زمستان 1383
پاییز 1383


[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

حسن علی مدنی تاریخ چهارشنبه 83/10/9 ساعت 9:28 عصر

علی کریمی بهترین بازیکن سال 2004 آسیا



حسن علی مدنی تاریخ چهارشنبه 83/10/2 ساعت 3:48 عصر

هاشمی رفسنجانی می آید؟
اصولگرایان نامزدهای جدید را بررسی می کنند
گروه سیاسی:محمدرضا باهنر عضو کمیته انتخاب کاندیدای اصولگرایان در گفت و گو با همشهری گفت: تا حالا پنج نفر اعلام آمادگی کرده اند که مورد بررسی قرار گرفته اند. در آینده هم هر نامزد جدیدی که وارد عرصه انتخابات شود مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
یکی از مهمترین موضوعات انتخاباتی از ابتدای بحث تبلیغاتی انتخابات نهم حضور یا عدم حضور هاشمی رفسنجانی بوده است که این روزها با وجود عدم تغییر در موضع ایشان به شکل پررنگتری مطرح می شود.
در پی تشکیل اولین نشست انتخاباتی اصولگرایان با عنوان گامی نو که جمعه گذشته برگزار گردید، این سئوال مطرح شد که چرا اصولگرایان در این همایش از هاشمی رفسنجانی دعوت به عمل نیاورده اند؟
در همین رابطه باهنر در پایان همایش با بیان اینکه با هاشمی رفسنجانی دیدار داشته و ایشان ضمن اعلام عدم حضور نامزد مورد نظر خود را نیز معرفی کرده اند، تلویحا به این ابهام پاسخ دادند.
بدنبال آن روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه ای همچنان بر موضع قبلی ایشان تاکید نمود.
همچنین روز گذشته هاشمی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جوانان ایران اسلامی گفت: هنوز اعتقاد دارم شخص دیگری به صحنه بیاید، اما اگر اکثریت صاحب نظران کشور به این نتیجه برسند و مطالبه مردم باشد وظیفه خود می دانم که در خدمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشم.
علیرغم اطلاعیه صادرشده روابط عمومی مجمع در خصوص اظهارات باهنر در پایان نشست همایش گامی نو وی دیروز باز هم اظهارات خود را تکرار کرد و گفت: عده ای به غلط تلقی شان این است که شورای هماهنگی در مخالفت با هاشمی از وی اعلام حمایت نکرده است.
وی افزود: عمدتا هر زمان ما خدمت آقای هاشمی رفته ایم ایشان به ما توصیه کردند که برای رسیدن به یک کاندیدای اصلح تلاش کنید و در این زمینه انسجام خود را نیز حفظ نمایید.
باهنر خاطرنشان کرد: در دیدارهایی که با هاشمی داشتیم وی از کاندیدای مورد نظر خود نیز نام برد و برای کاندیداتوری خود اعلام آمادگی نکرد. وی افزود: در صورت اعلام آمادگی از سوی هاشمی، موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نیز افزود: اگر هاشمی رفسنجانی بیاید بررسی کاندیداتوری ایشان در دستور کار قرار خواهد کرد.
مصباحی مقدم افزود: جامعه روحانیت مبارز در این مورد با هاشمی بحث داشته و ایشان اظهار کرده اند که کاندیدا نیستم.
وی تصریح کرد: اگر هاشمی بیاید پیش بینی ها به هم می خورد، شاید آمدن ایشان مد نظر دوستان باشد، اما هاشمی صادقانه اظهار کرده اند که کاندیدا نیستند و اگر ضرورت اقتضا کند وارد می شوند.
آنچه به نظر می رسد این نکته است که اصولگرایان هیچگاه در صدد تخریب آقای هاشمی و یا ایجاد مانع برای ورود وی نخواهند بود و قطعا حضور ایشان بسیاری از پیش بینی ها و آرایش های فعلی را بهم خواهد زد و موضع گیری های گروهها و جناح ها براساس حضور هاشمی شکل جدیدی خواهد داشت. شاید بتوان گفت مهمترین موضوع در مباحث انتخابات نهم حضور یا عدم حضور هاشمی است که می تواند آرایش فعلی را که براساس گمانه زنی است به شکل واقعگرایانه تری تغییر دهد


حسن علی مدنی تاریخ چهارشنبه 83/10/2 ساعت 3:47 عصر

رسول اکرم (ص): هنگامیکه روز قیامت فرا می رسد، منادی حق ندا سر می دهد: کجایند ستمگران؟، کجایند یاران ستمگران و آنان که لیقه در دوات ستمگران نهادند، یا کیسه آنها را بستند، یا قلمی از آنها را اصلاح نمودند، پس همه آنها را با ستمگران، یکجا محشور کنید.
بحار الانوار / ج ۷۵ ص ۳۷۲
درد عشقی کشیده ام که مپرس
زهر هجری چشیده ام که مپرس
گشته ام در جهان و آخر کار
دلبری برگزیده ام که مپرس


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com